مرجع مقالات ابزار تولید محتوا

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا

ساخت وبلاگ

امکانات وب

آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید

بلاگ نویسی مهمان یک راه و روش ابزار تولید محتوا بهتر برای تولید قدرت و تقویت منزلت شما در فضای بیزنس میباشد. تا آنجا که ممکن میباشد تلاش فرمایید نکات کاربردی را که به آنها پرداخته نشده را به اشتراک بگذارید. از مجال بلاگ نویسی مهمان به کار گیری فرمائید تا به آنان اگاهی دهید که کمپانی شما در چه موضوع هایی فعالیت دارد و چه‌طور خطاها را حل می نماید. یقین نتیجه ها نمایید که صدای مارک خویش را در هر پست به مخاطبان القا فرمایید. این فعالیت سبب  می‌شود اسم تجاری شما بیشتر شناخته گردد. برخی از بلاگ نویسان دوستداشتنی ، مانند لری بستنی قیفی ، از روشی مزاح آمیز برای کلام کردن و جذب خواننده‌گان استعمال می نمایند. آن‌ها  از زیاده گویی خودداری می نمایند؛ در حالی که جمله‌ها را کوتاه و خواندنی نگه می دارا‌هستند.
 

 

گزینش مورد های مطلوب برای کار
یکی استراتژی های توفیق در وب لاگ نویسی مهمان ، تعیین سایت های مطلوب میباشد. علاوه بر رابطه در میان تارنما ها ، می بایست به‌دنبال وبسایت هایی باشید که از قبلی دارنده ترافیک اثبات میباشند. این به شما یاری می نماید با کسانی که پیش از اینً برای آنان ایجاد محتوا می کردید، رابطه برقرار فرمائید. هنگام توسعه و گسترش ورقه ای که بازدیدکنندگان را به آن می‌رسانید ، مدام بر یک مرحله قابل انجام تأکید نمایید. محتوای تولیدی شما باید مرتبط با پست ضیافت باشد که به وب لاگ دیگر ارسال نموده اید. در غیر این شکل ، لینک و پیوند شما چیزی جز تلف کردن امتیاز برای شما و اتلاف وقت برای آن ها نخواهد بود.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 170 تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت: 14:30

تاثیر نظرسنجی از مشتریان در سئو سایت

طرز فوق‌العاده دیگر برای جستن‌ عبارات کلیدی ابزار تولید محتوا که غرض خریدار در پشتشان میباشد، این میباشد که از مشتری‌هایتان حیث بخواهید. در‌حالتی که جنس یا این که سرویس ها وبسایتی دارید، حین ارائه آن بایستی یک سوال قرار دهید. این سوال قادر است به‌این صورت باشد: «چه مشکلی از نخست شمارا به اینجا کشاند؟»
زمانی که نقاط ضعف مشتری‌تان را از لهجه خودش بشنوید، میتوانید محتواهای موءثر حول آن ساخت فرمائید، که مشتری‌های احتمالی را در آینده به سمت اینترنت‌سایتتان سوق دهد.

گردآوری بندی
برای مقصود‌گیری خریداران، هنگامی که در درحال حاضر کاوش برای راهکاری که دست شما میباشد، می باشند، می بایست استراتژی مطمئنی حول کلمه ها کلیدی مقصود خریدار صورت دهید. با وجود اینکه عملکرد متعددی می برد و به محاسبه‌های موشکافانه‌ای نیاز داراست، مزیت یکسان کردن مسیر و محتوای خویش با نقطه‌ای که مخاطبانتان در آن جای‌دارد، در آخر حاصل مثبتی به توشه خواهد آورد. درحال حاضر در حالتی‌که میخواهید از همگی این‌ها بگذرید و از داده غرض خریدار Inteal Result استعمال فرمائید تا خریدارانی که فعالانه در درحال حاضر جستجوی راه حل شما می باشند را مقصود بگیرید، میتوانید از اینجا استارت نمایید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 199 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 12:45

راهنمای شروع بهینه سازی موتور های جستجو - قسمت دوم

به کار گیری از تگ های heading برای ابزار تولید محتوا تاکید بر متن اصلی
از آن جایی که تگ های heading متن باطن خویش را از متن ساده ورقه بزرگتر می نمایند، به یوزرها یاری می نماید متوجه شوند این متن اساسی میباشد و همینطور به آن‌ها راز نخ هایی در رابطه متن ذیل تگ heading میدهد. استعمال از تگ های heading با سایز های گوناگون به یوزرها امداد می نماید 
در ساختار  سلسله مراتبی ساخت گردیده شل خیس تکان نمایند. 

تمرین
فکر کنید در اکنون تایپ کردن طرح کلی می باشید
شبیه تایپ کردن طرح کلی برای یک نوشته‌ی علمی بلندمرتبه، در رابطه موضوعات مهم و جانبی و محل استعمال از تگ های heading تصور کنید.

از این مورد ها خودداری کنید:

به کارگیری از متنی در داخل تگ های heading که به تعریف و تمجید ساختار کاغذ کمکی نمی نماید.
به کار گیری از تگ های heading در جای هایی که عالی میباشد از تگ های دیگری مانند یا این که مصرف شود
به کار گیری فارغ از نظم و ضابطه از تگ های heading با اندازه های متفاوت

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 158 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 13:35

گام چهارم: این مرحله به زمان و هرزنامه ها اختصاص دارد

تا کنون ما اکثری از پروسه اصلی ابزار تولید محتوا در ساخت بک لینک و پیوند های PBN را شرح داده ایم، با این حالا موردها دیگری هنوز ناگفته ما‌نده میباشد. ما در‌این قدم بقیه ناگفته های تولید بک لینک و پیوند های PBN را ذکر خوا‌هیم کرد. سوالات مهمی که ممکن میباشد ذهن مخاطبان را سرگرم کرد‌ه باشد این میباشد: که چه تعداد لینک و پیوند می بایست از یک وبسایت PBN به یک تارنما مبلغی ساخت کنیم؟ و یااینکه دوران موردنیاز برای بک لینک و پیوند های PBN به به عبارتی وب سایت مبلغی چه قدر میباشد؟ در صورتیکه شما نیز با این دو پرسش مشغول می‌باشید خوب میباشد در‌این مرحله با ما هم پا باشید تا به پاسخ کل سوالهای خویش برسید. 

ما در خصوص پرسش نخستین نمی توانیم جواب ظریف و قطعی به شما بدهیم. در صورتی استدلال این آیتم را بخواهید می بایست بگوییم ممکن میباشد یک وبسایت تعدادی توشه به وبسایت دیگری لینک و پیوند دهد و این آیتم تماما طبیعی میباشد. اما بایستی بدانید که‌این پیوند ها ممکن میباشد در تعدادی نوشته‌ی‌علمی صورت پذیرد. ما کلا این ارتباط را بسیار عالی می‌دانیم. یعنی اینکه در طی مقاله ها وب سایت خویش یک‌سری درجه به وب سایت های مبلغی پیوند بدهید بسیار بهتر خواهد بود. بعضی متخصصین بهینه سازی در این زمینه می‌گویند عملکرد نکنید که با بقیه تارنما های صرفا پیوند بدهید کارایی نمائید بتوانید ارتباطی بالاتر از پیوند با آن‌ها برقرار نمائید.

بهرحال، به حیث شما آیا ممکن است در یک نوشته‌علمی خاص بیشتراز یک پیوند به یک وبسایت مبلغی مشخص و معلوم از یک تارنما PBN اعطا کرد؟ در حالتی‌که شما بدین پرسش جواب مثبت داده اید بایستی بگوییم حق با شماست. شما میتوانید به آسانی بیش تر از یک پیوند را جاری ساختن نمائید. علاوه بر این شما می‌توانید این شغل را در دو نوشته‌ی علمی ای که متواتر در وب سایت خویش لود کرده این نیز جاری ساختن دهید. البته دقت داشته باشید بایستی طریق اجرای عمل شما به طور کامل طبیعی باشد. یعنی شما در لین دادن به تارنما های مبلغی افراط نکنید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 222 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 13:10

اما کار ما با سئو است. این‌ها چه اهمیتی دارد؟

در شرایطی‌که میخواهید درجه گوگلتان ابزار تولید محتوا در سال 2021 بالا برود، بایستی دارای ربط‌ترین نتیجه ها با عبارت آیتم کاوش باشید. در وهله اولیه، این به معنای ایجاد محتوا در راستای مقصود کاوش میباشد.

پس در حالتی که میخواهید درجه‌تان تحت عنوان «شایسته ترین کارت اعتباری» بالا برود، تلاش نکنید شیت هدفتان را به تحمیل در صفحه های حاصل موتورهای کاوش (SERPs) جا فرمائید. کمکی نمی‌نماید. گوگل می داند که مخاطب هنگامی اینگونه عبارتی را کاوش می‌نماید، چه چیزی میخواهد. داده ها میخواهد، پست‌های وبلاگی، نمودارهای مقایسه‌ای و... .

دارای ربط بودن، کلید توفیق در بهینه سازی میباشد. 

چهار نوع مقصود کاوش

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 208 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 13:18

اما کار ما با سئو است. این‌ها چه اهمیتی دارد؟

در شرایطی که می خواهید ابزار تولید محتوا سکو گوگلتان در سال 2021 بالا برود، می بایست دارای ارتباط‌ترین نتیجه ها با عبارت آیتم کاوش باشید. در وهله نخستین، این به معنای ساخت محتوا در راستای غرض کاوش میباشد.

پس در شرایطی که می خواهید سکو‌تان تحت عنوان «شایسته ترین کارت اعتباری» بالا برود، کارایی نکنید ورقه هدفتان را به اجبار در صفحه های نتیجه ها موتورهای کاوش (SERPs) جا فرمائید. کمکی نمی‌نماید. گوگل میداند که مخاطب زمانی اینگونه عبارتی را کاوش می‌نماید، چه چیزی می خواهد. داده ها میخواهد، پست‌های وبلاگی، نمودارهای مقایسه‌ای و... .

دارای ارتباط بودن، کلید توفیق در بهینه سازی میباشد. 

چهار نوع غرض کاوش

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 213 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 13:58

بازخوردهای کاربران گوگل در تعیین رتبه تاثیرگذار خواهد بود

گوگل یک ربات میباشد ابزار تولید محتوا بدین ترتیب مرتبه دهی را براساس واحد سنجش کلیک ها و یا این که بازدیدکنندگان یک تارنما انجام می کند. در حالتی‌که کاهش سکو داشته اید محاسبه فرمائید که آیا شیت متبوع به آهستگی برای یوزرها بارگذاری می گردد؟ آیا محتوای تولیدی زمان بر و خسته کننده میباشد و یا این که تیتر ورقه را تغییر‌و تحول داده اید؟

 

• آیا رقبایتان پیشرفتی داشته اند؟
در بعضی مواقع سقوط جايگاه وبسایت بدین انگیزه وجود ندارد که شما اشتباهی مرتکب گردیده اید بلکه ممکن میباشد رقبایتان قادر خیس گردیده باشند، بدین ترتیب همت فرمائید تا بوسیله برخی از قابل انعطاف افزارهای تحلیل و بررسی مرتبه وب سایت مانند Versionista یا این که Wayback Machine رقبایتان را دنبال فرمایید و از پیشرفت و تغییراتشان دور اندیشی یابید. این فعالیت موجب شود تا مزایایی که آن‌ها وقت و انرژی متعددی برایشان گذارده اند را شما به راحتی بیاموزید، به این ترتیب همواره به رقبایتان احترام بگذارید ولی قدم‌های بلندتری نسبت به آن ها بردارید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 212 تاريخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت: 14:13

لینک­ های خارجی در افزونۀ Yoast SEO چگونه بررسی می­‌شوند؟

افزونۀ Yoast سئو برای ابزار تولید محتوا آنالیز لینک و پیوند­های فرنگی، تعداد پیوندهایی که بر روی پست یا این که کاغذ قرار گرفته میباشد را احتساب می­نماید. درین شمارش پیوند­های فالو و نوفالو نیز شمرده می­شوند. پیوند­های فالو به لینک و پیوند هایی گفته می­خواهد شد که موتورهای کاوش میتوانند آنان را دنبال نمایند و به نوشته ی علمی امتیاز دهند و یا این که حتی رتبۀ آن را بالا ببرند. ولی پیوند های نوفالو این اذن را به موتورهای کاوش نمی‌دهند که آنان را از روش وبسایت­های دیگر دنبال نمایند. به همین استدلال این پیوند­ها هیچ کمکی به سئو وب سایت نمی­نماید و هیچ مالیات بر ارزش افزوده­ای هم به یار و همدم ندارند.

 پلاگین‌ی Yoast بهینه سازی ترجیح میدهد که پیوندهای فالو را میان لینک و پیوند­های فرنگی شما ببیند. به همین استدلال برای اخذ لامپ سبز می بایست دست‌کم یک لینک فالو به پست خویش اضافه نمایید. در شرایطی که شما عمداً لینک و پیوند های نوفالو را به پست خویش اضافه کرده‌اید، Yoast سئو به شما لامپ نارنجی آرم می­‌دهد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 372 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت: 13:48

تیترها تا چه حد بر کیفیت متن محتوای تولید شده تأثیر دارند؟

یک کدام از سوال ها و مباحث ابزار تولید محتوا مهمی که حول سئوی متن مطرح میشود، این میباشد که به کارگیری از تیترها و تگ‌های متفاوت H تا چه حد در ارتقاء کیفیت متن مؤثر میباشد؟ خب پس بیشتراز هرچیز اذن دهید تا با این سؤال شروع کنیم که اساسا تفاوت تیترها با محتوای معمولی یا این که در اصطلاح (Formatted text) چه می‌باشد؟

تیترها بر تگ‌های متعدد H دلالت دارا هستند ولی متن‌های معمولی همانگونه که از اسم آن ها پیداست، متن‌هایی سوای تغییر و تحول سایز یا این که پررنگ سازی می‌باشند که حد فاصل فی مابین گزاره‌های متفاوت آن ها بوسیله مسافت معلوم گردیده‌است. راجع‌به شعور کارکرد و ماهیت تگ H1 در عملیات بهینه سازی ابهامات و نارسایی‌های متعددی وجود دارااست که ما به شما سفارش میکنیم تا آن ها را بیشتر تحلیل نمایید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:

آیا حالت سرور ما برای موتور جستجوی گوگل اهمیتی داراست؟

این امداد می‌نماید به فهم و شعور ظریف‌تری از آنها برسید. ما معتقدیم که ابهامات جانور درین مقوله از آن‌جایی ناشی میشود که گوگل  (Google)و الگوریتم‌هایش، با سرعت بیشتری نسبت به آشنایی و علم ما در خصوص مقوله بهینه سازی در هم اکنون پیشرفت میباشد و دائماً از معیارهای جدیدتر و ظریف‌تری برای افزایش عملکرد خویش و جایگاه‌بندی وب سایت‌ها یاری می گیرد. در پیشین شیوه عکس العمل موتور جستجوی گوگل با تگ‌ها مبتلا تغییرات متعددی گردیده است؛ این مورد گهگاه حتی سبب ساز نارسایی در سود‌گیری می شد ولی امروزه موتور کاوش از بخش اعظمی مانع ها گذر نموده است.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 189 تاريخ : شنبه 14 اسفند 1400 ساعت: 16:45

برخی نکات دیگر که باید در ذهن داشت

با سه سوال به طریقه روشن‌تری ابزار تولید محتوا در این زمینه دست پیدا نمایید:

آیا پاپ‌آپ شما خود کار لود می شود یا این که بالا داخل شدن آن متعلق به کلیک استفاده کننده میباشد؟

آیا قبل از به اکران درآمدن یک مقطع تأخیری تعریف‌و‌تمجید شد‌ه‌است؟

آیا در هر کاغذ از وبسایت شما به صورت مصنوعی و همیشگی بالا میاید؟

جواب‌های شما به سوال‌های فوق به صورت بالقوه انتخاب می‌نماید که استعمال از پاپ‌آپ با مدل شما تا چه حد به سئوی وب سایت صدمه وارد کرده و منجر ضعف در برخورد وبسایت شما گردد. مهم ترین و مهم‌ترین درسی که می‌اقتدار بخشید این میباشد که فراموش نکنید مخاطب ارتباط خیر با صفحاتی که به صورت خودکار در بدو ورود فارغ از خواست وی گشوده شوند ندارد و در اکثری مورد ها با دیدن اینگونه وضعیتی به کار گیری از محتوای شما‌را نادیده گرفته و عشق و علاقه‌ای به آن نخواهد داشت.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 220 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 13:20

تنها سئوکاران حرفه‌ای راز این برتری را فهم می‌کنند

تحت عنوان یک دارای تخصص ابزار تولید محتوا حوزه‌ بهینه سازی و یک سئوکار حرفه ای، نقط ی اوج هنر شما در جایی پنهان میباشد که بتوانید این روش رابطه برقرار کردن جامعه مقصود خویش با گوگل را شعور فرمایید. این به چه مفهوم میباشد؟ این بدان مفهوم میباشد که شما تحت عنوان یک فروشنده فیلم یا این که کتاب، می بایست بتوانید گزینش نمایید که جامعه غرض شما، یعنی دوست داران و خریداران کتاب، با سرچ هر کلیدواژه انتظار دیدن چه مطالبی را دارا‌هستند.

به صورت نمونه یک فرد با کاوش دو کلیدواژه "لیست" و "کتاب" مایل میباشد تا به شیت گروه‌بندی کتاب ها شما دسترسی داشته باشد ولی با جستجوی دو کلیدواژه "برگزیدگان" و "کتاب" مایل به تلاوت یک نوشته‌علمی درباره ی شایسته ترین کتاب ها سال میباشد. فهم این زمینه دقیقاً کلید فهم و شعور گوگل در فرآیند تولید تمایز در ارزشگذاری یک نوشته ی علمی و یک ورقه تیم‌بندی میباشد. با تسلط نسبت به‌این مسئله، می توانید هم از ورقه تیم‌بندی و هم از مقاله‌ها برای بهبود کیفیت سئوی تارنما خویش به کارگیری نمائید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 370 تاريخ : چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت: 13:37

بهینه سازی محتوا یا سئو محتوا چیست؟

seo محتوا و یا این که بهینه سازی ابزار تولید محتوا محتوا مراحل به روزرسانی ورژن روی کاغذ، تصاویر، لینک و پیوند‌ها و حتی کد برای یاری به الگوریتم‌های موتور کاوش میباشد که صفحه ها شما‌را در مرتبه بالاتری قرار می دهد. در غایت این به مخاطبان غرض شما امداد می‌نماید شمارا پیدا نمایند.محتوای موثرتر برای گوگل و برای اشخاص مطلوب کاوش خواهد بود.

1. برای جاری ساختن دادن بهینه سازی محتوا با تحقیق در زمینه‌ی کلمه ها کلیدی آغاز نمائید
پژوهش ها لغت ها کلیدی اولی گام در تایپ کردن مطالب نوشتاری و در مجموع تولید بهینه سازی محتوا میباشد. این یک بخش اصلی از هر استراتژی بازاریابی محتوای برنده و بهینه سازی میباشد. پیش از تایپ کردن، تصمیم بگیرید که محتوای شما برای کدام تیم بندی مرتبه بندی خواهد شد.
برای ایفا دادن بهینه سازی محتوا، نیاز میباشد تا شما وارد ذهن استفاده کننده خویش گردید و در رابطه چگونگی جستجوی محتوای دارای ارتباط تحقیق نمایید. به‌این تصور کنید که آن ها چه کلمه و واژه یا این که عباراتی را کاوش می‌نمایند و چه گونه با بیزنس شما رابطه دارااست آنگاه، هنگام تایپ کردن از این اصطلاحات ظریف استعمال فرمایید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 215 تاريخ : دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت: 14:19

فاکتور کلمه کلیدی

موتورهای کاوش پیش از اینکه هر محتوا را ابزار تولید محتوا در اینترنت سکو بندی نمایند، از فاکتورهای متعددی استعمال می‌نمایند و برای دانایی بیشتر در رابطه الگوریتم‌ها، نیاز میباشد تا فراگیری ساخت‌و‌ساز محتوا با seo ملاحظه کنید.
پیش از آغاز به تایپ کردن، شعور الگوریتم جايگاه بندی ضروری میباشد. از جمله، گوگل از 200 فاکتور برای درجه بندی هر ورقه اینترنت در ورقه نخستین به کارگیری می‌نماید و کلیه‌این فاکتورها، در فراگیری ساخت محتوا با بهینه سازی آمده میباشد.

در مبحث فراگیری ساخت و ساز محتوا با بهینه سازی، مهم‌ترین فاکتور واژه کلیدی میباشد. کلمه و واژه کلیدی، کلمه و واژه یا این که عبارتی میباشد که شما تمام نوشته ی علمی را روی آن می‌نویسید. بدین ترتیب بیایید به چگونگی اجرا پژوهش ها کلمه ها کلیدی مطلوب برای تایپ کردن باصرفه گردیده در جستجوگرها بپردازیم.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 132 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 13:31

آیا سایت شما هک شده است؟

این از حیث ما چندان کم و ناممکن وجود ابزار تولید محتوا ندارد که سکو‌بندی گوگل یک وب سایت به عمد در گیر خدشه و سقوط گردد. هکرهایی که چندان اخلاق پرخاشگرانه و تهاجمی ندارند(هکرهای قابل انعطاف) تیم اقدامات مختلفی را به شغل می‌بندند تا سرعت پاسخگویی تارنما شما‌را کاهش داده، پسوندهای مؤثر آن را مسدود کرده و یا این که ساخت محتوای اسپم و هرز داشته باشند. هریک از این اقدامات به طریق متفاوتی سبب ساز به سقوط مرتبه وب سایت شما و از میان رفتن اعتبار و کیفیت سئوی آن شود.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 279 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 13:42

SERPهای ترکیبی: موردی که کار را دشوار می کند

در استراتژی محتوا هنگامی ابزار تولید محتوا که ورقه حاصل گوگل شما ترکیبی گردیده باشد یعنی مخلوطی از تمامی نیت های سرچ را در آن می‌بینید، فعالیت را طاقت فرسا می نماید. به عنوان مثال برای مثال عبارت cloud storage را در گوگل سرچ نمائید. میبینید که حاصل گوگل ترکیبی از نتایجی است که با مقصود دور اندیشی نصیب درباره‌ی فضای ابری بوده و بعضا نتیجه ها هم راجع به خرید فضای ابری میباشد.

 

عامل اینگونه اتفاقی این میباشد که تولیدات آنلاین و اپ غامض خیس می‌شوند و به همین خیال اکثر اوقات زمان ها، SERPهای ترکیبی می‌بینیم. پیشنهاد مطلوب درین مواقع این میباشد که جستجوهایی که با مقصود خرید جاری ساختن میشوند را شناسایی کرده و در حق تقدم قرار دهید تا برگشت سرمایه یا این که ROI بهتری داشته باشید.
سؤالات صحیح بپرسید

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:18

استراتژی محتوا

چه گونه ساخت‌و‌ساز محتوا را استارت کنیم؟ ابزار تولید محتوا با به کارگیری از خدمت تایپ کردن نوشته‌ی علمی میتوانید در وقت خویش صرفه جویی فرمایید
همان طور که میتوانید از آمار بالا اطلاعاتی کسب فرمایید، ساخت‌و‌ساز محتوا به مجال متعددی نیاز داراست و میتوانید به پرسش "چه‌طور ساخت و ساز محتوا را استارت کنیم" به خیر و خوبی جواب دهید.
تحقیق، تایپ کردن و ارسال مقاله ها مطابق با ثبات موردنیاز برای دیدن نتیجه ها، یک عمل تک تک وقت میباشد و پیش از این میباشد که بقیه اقدامات بازاریابی محتوا، مانند پژوهش ها عبارات کلیدی، seo و ارتقاء پست‌ها را در لحاظ بگیرید.

 


چه گونه ساخت‌و‌ساز محتوا را استارت کنیم؟آیا می بایست خودمان مبادرت به ساخت محتوا کنیم؟ تحت عنوان یک صاحب و مالک بیزنس، مطمئن میباشید که مجال، ارزشمندترین منبع شما میباشد. در روز به مشقت وقت کافی دارید تا بتوانید بر مسئولیت‌های مهم کاری خویش تمرکز نمائید و حتی کمتر مسئولیت نویسندگی محتوا را بر عهده بگیرید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 168 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 13:19

چرا صفحات منطقه برای سئو مهم است؟

شیت حوزه‌ سرویس ها  یک ورقه ابزار تولید محتوا لندینگ میباشد که مشتمل بر محتوای منحصر و مهم درباره‌ی یک شهر خاص میباشد که بیزنس شما به آن خدمت می دهد. صفحه ها حیطه سرویس ها به ارتقا مرتبه شما به طور ارگانیک یاری میکنند.

یوزرها معمولا یک خدمت + یک شهر را کاوش میکنند و حتی در حالتی‌که شهری را اضافه نکنند، Googleنتایج را بر پایه ی مکانی که از آن کاوش میکنند، بالا می‌آورد. برای امداد به یافتن بیزنس شما در شهرهایی غیر از شهری که در آن قرار دارید، صفحه ها ناحیه سرویس ها ضروری میباشد.

روش ساخت صفحه های ناحیه خدمت :
شهرهای اساسی که به آن‌ها خدمت می دهید را شناسایی فرمایید

برای هر کدام از این شهرها برگه ای در وبسایت خویش با محتوای مخصوص و اساسی تولید نمایید

از منوی تارنما خویش بدین صفحه های پیوند دهید. آنها‌را در تحت عنوانی مانند "بخش ها سرویس ما " قرار دهید تا به راحتی پیدا شوند

اکثری از عموم تعجب می نمایند و خویش می‌پرسند، "چرا نمی توانم به مکان ساخت شیت ای برای هر کدام، صرفا لیستی از شهرهایی که در آن‌ها سرویس می‌کنم ساخت و ساز کنم؟" با ساخت‌و‌ساز لیستی از تک تک شهرهایی که به آن‌ها خدمت می دهید، دستورالعملهای وبمستر گوگل می‌تواند آن را تحت عنوان یک کار اسپم تلقی کرده و به درجه بندی وبسایت شما زخم برساند.

با تولید یک کاغذ برای هر شهر، از جریمه شدن بوسیله گوگل خودداری می کنید، محتوا را به تارنما خویش اضافه می‌کنید و شانس خویش را برای یافتن در مکانهای گوناگون ارتقاء می دهید. در شرایطی‌که تجارت شما به شهرهای متعددی خدمت می‌دهد، این صفحه های را به گذر زمان مجال ساخت و ساز فرمایید.

ساخت 50 شیت ناحیه خدماتی به یکباره، غیر حقیقی میباشد. براین اساس با 10-5 استارت نمایید و هر هفته یک گزینه تازه اضافه نمایید. این صفحه های بایستی با محتوای منحصربه‌فرد و مهم به نیکی توسعه و گسترش داده شوند. محتوای هر ورقه بایستی گوناگون باشد، چون گوگل میتواند سایت شما‌را با جریمه محتوای تکراری مجازات نماید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 149 تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت: 13:32

نقش سیگنال‌های اجتماعی در سئو سایت

گرچه هر موضوعی در ابزار تولید محتوا کانال‌های اجتماعی "لایق اشتراک" وجود ندارد، البته هنوز هم یک آیتم بهتر تکمیلی میباشد و کلیه چیز بستگی به اصول نگارش بهینه سازی

 داراست که شما چطور با یک نوشته‌علمی خوی نمائید. به BuzzSumo بروید، واژه و کلمه کلیدی خویش را وارد فرمائید و مشاهده کنید آیا دارنده سیگنال / تعامل اجتماعی میباشد یا این که نه.
بها لینک و پیوند
بک لینک و پیوند یکی‌از مهم‌ترین قطعات معمای seo و اصول نگارش بهینه سازی میباشد. به همین ادله شما بایستی پذیرش نمایید که واژه و کلمه کلیدی متبوع شما دارنده لینک و پیوند مطلوب میباشد.
یعنی آیا تارنما‌های دیگر مایل و قدرتمند به پیوند دادن به محتوای seo شما میباشند؟ در یک شرایط ایده آل، می بایست عبارات کلیدی را که دارنده لینک و پیوند مطلوب می باشند را در حق تقدم قرار دهید.
برای کامل شدن مراحل اصول نگارش seo به Ahrefs بروید و واژه کلیدی متبوع خویش را در Keyword Explorer وارد فرمائید، به زیر پیمایش فرمائید و به قسمت "لینکها" (Backlinks

) بروید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 409 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 12:50

سئو برای بازاریابی الکترونیکی؛ نگارش متا دیسکریپشن و توضیحات محصول

در‌این یادداشت نگاهی به شایسته ترین ابزار تولید محتوا نحوه‌های نگارش متا دیسکریپشن داشته و همت می کنیم مدل و سیاق خاصی برای بازاریابی الکترونیکی هزاران فرآورده متعدد ارائه نماییم. در لحاظ داشته باشید که در یادداشت پیش رو اصل عملکرد را صرف پرداختن به نکات کلیدی در‌این حوزه گردد و قابلیت پرداختن به آحاد قضیه در یک یادداشت نیست.

 این توشه نیز به مانند کهن، پرسشی از سوی یوزرها علاقمند ناحیه بهینه سازی و ساخت و ساز محتوا، علت‌ای شد تا این یادداشت به حرفه تحریر درآید. ولی این توشه برخلاف مدام با یکسری سوال به دارای ربط روبرو شدیم و سعی کردیم تا آن ها در یک یادداشت عده کنیم.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 228 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 13:15

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :